Мистецький Арсенал перетворився на печеру Аладдіна:в одному закутку — жива природа,в другому — кольорові туфлі,поруч із прес–центром — шоу–рум,де розвішені дизайнерські речі і відвідувачі модних показів міряють моделі,торгуються і борються з емоційними покупками,потім стенд партнерського шампуню,далі нова модель BMW і стійка з інформацією про виставку живопису Кензо Такади. У середу відкрився 30–й,по своєму ювілейний,український тиждень моди,а це значить,що місце зустрічі змінити не можна.
Хоч народ на покази приходить із задоволенням,максимально «якісний» перший ряд буває на шоу 7–8 дизайнерів,у Лілії Пустовіт — завжди. Вона за традицією відкривала UFW.
«Мені непринципово відкривати Тиждень,я тільки дуже люблю,щоб атмосфера перед моїм показом була чиста,не «засмічена» негативом і подібними речами»,— сказала дизайнерка на прес–конференції. За справжніми,глибинними,чистими емоціями Лілія Пустовіт минулого року їздила в Кенію,і зустріч із представниками войовничого народу масаїв,їхні ритуали,естетика,а найбільше — вірність традиціям предків,надихали Лілію в процесі роботи над колекцією сезону осінь–зима 2012—2013. Голова оргкомітету UFW Ірина Данилевська колись зізналася,що з однією своєю подругою–стилістом на показах часто грається в одну гру:вони шукають у колекції «зайві»,необов’язкові речі,які псують «головну думку» концепції або просто невдалі. Так от,у Лілії Пустовіт «випадкових» речей практично не буває,вона сама — найсуворіший «санітар» своїх колекцій. Нова «збірка» на осінь–зиму така вишукано проста,досконало чиста,модна,як завжди,що хочеться уже помістити її в якийсь підручник із еталонних колекцій. Мінімалістичний крій,довжина міді або максі,вільна посадка,занижена талія — мовою моди це зветься ДНК бренду — у новій колекції,звісно,є,цього сезону Лілія не змогла пройти повз мереживний тренд і погралася в накладання мережива на принтоване полотно,обігруючи таким чином розділення верху і низу або пускаючи смуги мережива на сукню;у випадку,коли це було сиво–сіре мереживо,створювався ефект павутини чи патини,під якою пробивається пістрявий орнамент. Ще один тренд — сукні з широкими спідницями довжини міді та сукні й спідниці з широкими складками. Залишаються в моді на наступний сезон закриті сукні з маленькими комірцями а–ля шкільна форма,але завдяки принтам вони виглядають свіжо і не так стилізовано.
Лілія створила неймовірно красивий принт на основі масайських символів у синьому та червоному колориті з вкрапленнями чорного,теракотового,зеленого,«майже до кожної сукні ми робили нову версію»,сказала вона. Поєднання монохромних вставок із дрібним орнаментом надавало вільним силуетам суконь строгості і конструктивності. Оскільки Лілія Пустовіт дизайнер відомий і затребуваний,співпраці з нею хочуть багато брендів. Наприклад,уже третій сезон вона розробляє колекцію взуття для марки Braska,відтак високі чоботи з широкими халявами і прямим каблуком,ботильйони на ремінцях зі шкіри і замші,які «ходили» в колекції,будуть доступні «широким масам населення» через магазини Intertop. Також Ліля розробила заставку для телефонів Nokia,відтак спільне afterparty дизайнерки і телефонного бренду порадувало модників концертом кума Пустовіт — Євгенія Гудзя у Stereoplaza.
Співпраця Віктора Анісімова і мережі автозаправок КЛО вилилася в колекцію з жовтими акцентами (чорний і жовтий — корпоративні кольори цієї мережі АЗС) і дорожньою філософією. Костюми зі спортивним акцентом і геометрією блискавок,класичні костюми з завуженими брюками,байкерські куртки,картаті комбінезони і смугасті футболки,тонкий трикотаж,близький до класики,і комфортні довгі безрукавки а–ля пальто грубої в’язки з поясом,зручні плащі–пледи і футболка з яєчнею — готовий гардероб модного чоловіка,впевненого в собі і з почуттям гумору. Ідеальний стайлінг колекції — хоч бери і повторюй подіумні луки дослівно,включно з мотоциклетним шоломом і мазутним мейк–апом. Подовжені куртки прямого силуету — must have на наступну осінь від 9,5 by Anisimov. Анісімов каже,що скоро всі заправники на АЗС КЛО зустрічатимуть клієнтів у дизайнерських комбінезонах і білих сорочках із краватками.
Хорошу колекцію в своїх кращих традиціях бренду показали Олена Ворожбит і Тетяна Земськова:приємні відтінки коричневого і головна фішка — фрагментація монохромного полотна,розбивка на квадрати,тиснення;причому дизайнери продемонстрували цей прийом і на хутрі,і на шкірі,на замші,на вовні. Притлумлений рослинний орнамент у поєднанні з монохромними площинами — ще один блок колекції у синій гамі. Тренд із вирізом «човником» дизайнери обіграли,закривши плечі прозорою фактурою.
А Вікторія Гресь у своїй колекції «Венера в хутрі» проблему глибоких декольте вирішила за допомогою вставок тілесного кольору. Головна річ її колекції — як завжди,з ухилом у ретро,і цього разу багато прикрашеної хутром,оздобленої камінням,— сукня з широкою спідницею середньої довжини. Цей силует — жіночний і кокетливий,він передбачає плавніші рухи,загадковіший погляд,прямішу спину. Обручі,оздоблені камінням,і туфлі,обтягнуті каракульчею,доповнювали образ жінки в собі,жінки,що рухається по світу зі своїм,своєрідним,трохи кіношним відчуттям прекрасного. Оксамит і шовк,фактури,що вбирають і відбивають світло,конструюють фігуру і намічають лінії поглядів. Елементи з грубого трикотажу,довгі жабо,короткі рукавички з вирізом — додаткові розпізнавальні знаки колекції.
Завершував перший день UFW показ Світлани Бевзи у Шоколадному будиночку. Її котяча графіка в силуеті,в геометрії вставок,у загостреності ліній і кутів була родзинкою мінімалістичної колекції. Шкіряні спідниці–трапеції,шкіряні баски,хутряний принт — по них ви впізнаєте колекцю Бевзи.
P.S. Попереду ще три дні UFW і масса сюрпризів,про які ми розповімо так само детально.
Напишіть відгук
Пробачте,щоб відправити коментар,маєте увійти в систему.